FIT pomazánka z červené řepy s vlašskými ořechy

Vlasak_obr_blog

Zdravá pomazánka se hodí vždy, když chcete připravit rychlou svačinu či večeři. Tahle z červené řepy chutná výborně s česnekem a vlašskými ořechy. Stačí namazat na žitný chleba a je to!

Lehké pomazánky příjemně zasytí po každém tréninku. Pokud zvolíte zdravé a kvalitní ingredience, potěšíte chuťové pohárky i unavené tělo. Červená řepa je po cvičení úplně ideální. Přispívá totiž k celkové regeneraci organismu! Vlašské ořechy jsou zase plné vitamínů a příznivě působí na lidský metabolismus

Na pomazánku:

  • 250 g vařené červené řepy
  • 50 g vlašských ořechů 
  • 3 stroužky česneku
  • 50 g sýru Lučina
  • sůl
  • pepř

Postup:

Uvařenou řepu nastrouhejte nahrubo. Přidejte nasekané vlašské ořechy, prolisovaný česnek a Lučinu. Osolte a opepřete podle chuti. Pořádně zamíchejte a máte hotovo! 

Nejlépe si pomazánku vychutnáte namazanou na žitném chlebu nebo celozrnném pečivu. Výborná je i jako náplň do salátových wrapů. Pokud ji hned nesníte (což se nejspíš nestane), můžete ji uchovat v ledničce až 3 dny. 

Náš tip:

Plánujete rodinnou oslavu či posezení s přáteli? Namažte rychlé jednohubky zdravou řepovou pomazánkou. Skvěle poslouží i jako dip k nakrájené zelenině! 

Chystáte se na výlet? Připravte si s sebou svačinu! Žitné sendviče s řepovou pomazánkou jsou skvělá fit volba! 

Sledujte nás na Instagramu

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení